29.05.14

Анджеліна Джолі - style icon і не тільки

Гірке дитинство, депресивно-суїцидальний підлітковий період, наркотики, шрами, татуювання… Шлях Анджеліни Джолі до найбагатшої актриси, щасливої дружити й матері був заплутаним та нелегким.

Елізабет Тейлор / Анджеліна Джолі
Батьки Анджеліни розійшлися і тата дівчинка зненавиділа. Виросла дикою, відчуваючи себе аутсайдером через свій нестандартний зовнішній вигляд та худорлявість: «Мені завжди здавалося, що я виглядаю як дурна лялька з величезним ротом і волоссям на прямий проділ». Підлітком Анджеліна носила виключно чорний одяг із секонд-хенду, фарбувала волосся в червоний колір і сама себе ненавиділа: «У той час коли інші дівчатка хотіли стати балеринами, я мріяла бути вампіром». Пізніше Джолі сказала: «З часом ти дорослішаєш і розумієш, що всі речі в собі треба приймати. А потім цілуєш свого коханого і розумієш, для чого тобі ці губи».
Анджеліна Джолі
Щоб бути послідовною у свому «вампірстві», юна Анджеліна вирішила стати директором похоронного бюро, але до 14 років вона все ж «опритомніла»: стала моделлю у агенції «Finesse Model Management» та вступила до театральної школи Лі Страсберга. Багато кастингів дівчина не пройшла, та все ж  їй вдалося знятися у кліпах «Meat Loaf» («Rock & Roll Dreams Come Through»), Антонелло Вендітті («Alta Marea»), Ленні Кравіца («Stand by My Woman») і The Rolling StonesAnybody Seen My Baby»). Вже у 16 років Джолі спробувала сили на театральній сцені.

Та, незважаючи на перші професійні успіхи, Анджеліна залишалася емоційно неврівноваженою. Вона експериментувала з членоушкодженням: «Я збирала ножі й завжди мала їх при собі. Чомусь ритуал різання себе і відчуття болю, мабуть, дозволяв почуватися живою, відчувати полегшення, що давало мені певний терапевтичний ефект». На тілі Анджеліни Джолі є більше 30 різних «терапевтичних» татуювань. Наприклад, нижче пупка розташований латинський вислів «Quod me nutrit me destruit», (дослівно - «Що мене живить, те мене й вбиває»). Вона також експериментувала з наркотиками і до 20 років перепробувала «майже все», але, хвала Всевишньому, це її не вбило.
Анджеліна Джолі
Джолі дебютувала в кіно семирічною, зігравши роль у батьківському фільмі «У пошуках виходу» (1982). Однак масову популярність здобула лише після того, як зіграла героїню відеоігор Лару Крофт у фільмах «Лара Крофт: Розкрадачка гробниць» (2001) і «Лара Крофт: Розкрадачка гробниць. Колиска життя» (2003).
Анджеліна Джолі - Лара Крофт
Її найбільш успішними, з комерційної сторони, фільмами стали «Містер і місіс Сміт» (збори в світовому прокаті - $ 478 млн. доларів США), «Особливо небезпечний» ($ 341 млн.) , «Солт» ($ 293 млн.), а також «Турист» ($ 278 млн.).

Але, за іронією долі, найкасовішим фільмом Анджеліни Джолі, станом на 2014 рік, є мультфільм «Кунг-фу Панда 2» (2011), де  акторка озвучувала Тигрицю. Мультик заробив лякаючи $ 666 млн. в міжнародному прокаті.

Однією з найбільших фінансових катастроф за участю Джолі вважається епопея «Олександр» (2004), в якому Анджеліна зіграла царицю Олімпіаду.
Анджеліна Джолі в "Александрі"
Також актриса чотири роки поспіль (з 2002 по 2005) номінувалася на «Золоту малину» як «Гірша актриса», але кожного разу її обходила якась інша номінантка.

Фільм «Містер і місіс Сміт» (2005) приніс Анджеліні Джолі $ 20 млн. та забезпечив їй місце серед «найдорожчих актрис» (після Джулії Робертс і Камерон Діас). Також на зйомках склався її союз з Бредом Пітом – Бреджоліна.
Бред Піт і Анджеліна Джолі
Як для світового секс-символа, особисте життя Анджеліни можна назвати спокійним: розійшлася з акторами Джонні Лі Міллером (впізнаєте Шерлока Холмса?) і Біллі Бобом Торнтоном, та зупинилася на Бреді Пітті.
Анджеліна Джолі з Джонні Лі Міллером та з Біллі Бобом Торнтоном 
Джолі та Пітт є батьками шести дітей: трьох біологічних дітей і трьох прийомних дітей. Таблоїди неодноразово запускали качок про розлучення «Бреджоліни», але, судячи з інтерв’ю актриси, – вона щаслива дружина і мама.
Джолі й Піт з дітьми

Наприкінці 2011 року Анджеліна дебютувала в якості режисера з фільмом «У краю крові та меду»: про взаємини між сербом і боснійською мусульманкою за кілька днів до початку війни у Боснії. Сербами фільм був сприйнятий як антисербський, бо за сюжетом, під час бойових дій, дівчину згвалтували товариші коханого по службі.  Це не завадило стрічці бути номінірованою на «Золотий глобус» як кращий іноземний фільм.

2013-го, у віці 37 років, Джолі шокувала світ, розповівши про подвійну мастектомію (у неї було 87% ризику розвитку раку молочної залози, а мати померла від раку яєчників).

Того ж, 2013-го, Анжеліні був вручений почесний «Оскар» за активну волонтерську гуманітарну діяльність.  Крім цього, назбиралося три «Золотих глобуси» і дві премії Гільдії кіноакторів США.

Анджеліна Джолі неодноразово називалася провідними виданнями найкрасивішою / найсексуальнішою / найбажанішою жінкою світу: Vogue (2002), Esquire (2004), Harper `s Bazaar (2005), People (2006), FHM (2006) році, Vanity Fair (2009).
Анджеліна Джолі
У 2009, 2011 і 2013 роках, за версією журналу Forbes, Джолі була названа найбільш високооплачуваною актрисою Голлівуду.

Впізнаваність, вплив і багатство Джолі вражаючі. У глобальному огляді промисловості по даними ACNielsen (2006) на 42 міжнародних ринках, Джолі разом з Бредом Піттом, були улюбленими знаменитостями для брендів. Вона була обличчям St.John і Shiseido з 2006 по 2008, а в 2011 підписала угоду з Louis Vuitton на суму $ 10 млн. за одну рекламну кампанію.
Анджеліна Джолі у рекламі Louis Vuitton 
Але головний внесок Анджеліни Джолі в моду і стиль - не бренди чи фасони, а її прекрасні губи. Саме вуста Джолі - взірець для тисяч жінок, що наважуються накачати губи силіконом чи іншою, новішою досконалішою "бідою" (то вже не моя парафія). 

Актриса, режиссер і сценарист, мама шістьох дітей, дружина та посол доброї волі ООН – Анджеліна Джолі духовно сильна й різнобічна особистість. 
Анджеліна Джолі 
Улюблені цитати: 

Бути вільною – значить жити, слухаючись інтуїції, не завдавати нікому біль і не судити людей за їх помилки.

Життя відрізняється від кіно хоча б тим, що коли жінка лежить на ліжку зі своїм коханим чоловіком, вона зовсім не обов'язково лежить в ідеальній позі, а покривало не прикриває її груди.

Те, в чому ти хороший, і те, в чому ти хороший на думку оточуючих, - це зовсім різні речі.

Карикатури на Анджеліну Джолі

Люди такі дивні: вони кажуть мені, що я худа, вважаючи, що це підніме мені настрій.

Коли опановуєш мову, починай з лайки. Хороша лайка може допомогти тобі краще ніж будь-який розмовник.

Ні про що не шкодую. Я недосконала, і якщо всі дізнаються про мої помилки - це навіть добре.П оки ти шкодуєш - соромишся себе. Поки соромишся - ти у клітці.

Мене багато що засмучує, але я прокидаюся вранці, розмовляю з дітьми, ми сміємося, граємо, і я знову наповнююся світлом, я знову як дитина. Саме діти приносять в моє життя світло і ніжність.
Анджеліна Джолі

Я мати, яка працює, і хочу, щоб мій одяг був красивим, сексуальним і практичним одночасно.

Коли ти робиш щось для інших від душі, не чекаючи подяки, хтось записує це в книгу доль і посилає щастя, про яке ти навіть не мріяв.

Самогубство - це коли людина приходить без запрошення до Бога.

Риданнями нічого не досягти, обійми у важкий момент не допоможуть... але радість треба ділити з тим кого любиш. А з порожнечею і відчаєм краще справлятися самому.

Я зрозуміла, що щастя - це вибір.

Ми не хочемо когось образити або здатися нецікавим співрозмовником, в той час як треба хотіти бути щасливим.

Я не померла молодою, і це вже добре.

Щиро Ваш,
Мирослав Мельник )

Читайте також: 


P.S. В ексклюзивному інтерв'ю ТСН у Лондоні, під час прем'єри "Маліфісенти" Анджеліна Джолі розповіла, що занепокоєна і молиться за цілісність України: "Я так переживаю, ми обоє в родині переживаємо і молимося, щоб в Україні був лад, щоб ви були єдині... Сподіваюся, мені не доведеться знімати про Україну кіно, подібне до "Країни Меду і крові", яке я знімала про Боснію. Я щиро бажаю Україні, щоб ваша історія була менш кривавою, більш щасливою і, зрештою, у вас нарешті настав лад".

Джерело: http://tsn.ua/glamur/krasunya-andzhelina-dzholi-ziznalasya-scho-razom-iz-cholovikom-molitsya-za-mir-v-ukrayini-352243.html


2 коментарі:

  1. Анджелина Джоли - королева. Я смотрела ее речь на "Оскаре". Я плакала. БОГИНЯ!

    ВідповістиВидалити